import fl.transitions.Tween;
import fl.transitions.easing.*;
var backImages:Array = new Array("images/back_1.jpg", "images/back_2.jpg", "images/back_3.jpg");
var id:uint;
for(var i:uint=0; i<3; i++)
{
MovieClip(root)["btn_"+i].addEventListener(MouseEvent.CLICK, changedBackground);
}
function changedBackground(e:MouseEvent):void
{
var str :String = e.currentTarget.name;
id = uint(str.substring(4,str.length));
var loader:Loader = new Loader()
loader.load(new URLRequest(backImages[id]));
loader.contentLoaderInfo.addEventListener(Event.COMPLETE, loadImage);
}
function loadImage(e:Event):void
{
if(imgHolder.numChildren > 0)
{
imgHolder.removeChildAt(0);
}
var bitmap:Bitmap = new Bitmap();
bitmap = e.target.content;
imgHolder.addChild(bitmap);
new Tween(bitmap,"alpha",Regular.easeIn,0,1,.4,true);
}
3.0 yazabiliyorsan bu işini görür
burada dikkat etmen gereken sey clicklenen buttonun id'si backImages dizisine referans olarak gönderiliyor. yani buton dizilişi array'ın dzilişi ile aynı sırada backImages[id] buton her tıklandığında güncelleniyor.
ve yuklenen imaj sahneye değil imgHolder'a addChild oluyor bölelikle her seferinda imaj en altta kalıyor.
bir diğer önemli nokta for içerisindeki MovieClip(root)["btn_"+i] söz dizimi i sıfırdan başladığı için Button isimleri yani(instance name'leri btn_0, btn_1, btn_2) olarak verilmiştir.
buna dikkat etmen gerek