Photoshopta Gezegen Yapımı
10 cm x 10 cm beyaz arka planlı bir sayfa acın. Mode RGB Resolution 300
D ye basıp renkleri sıfırlayın.
Filter + Render + Coulds uygulayın. Bir kere uygulanması yeterlidir.
Görüntü aşağıdaki gibi olmalıdır.
Ctrl Basılı iken görüntünün bulunduğu Layer a bir kız tıklayın. Seçili hale getirin.
Layer kilitli ise iki kere tıklayıp kilidini acabilirsiniz.
Görüntümüz Seçili iken Channels menüsüne tıklayın.
Bu menüdeyken sağ en alt secenetlerden Save Selection As Channel seceneğine bir kez tıklayın. Bu yeni bir kanal oluşturmanızı sağlıyıcaktır.
Oluşturduğunuz alpha1 kanalının üzerine bir kere tıklayın ve Filter + Render + Difference Coults uygulayın 2 kere uygulanması yeterli.
Görüntü aşağıdaki gibi olmalıdır.
Channels Menüsünden tekrar layer menüsüne geçin ve görüntünüzün olduğu layer a tıklayın.
Seçililiğini bırakın Ctrl + D .
Filter + Render + Lighting Effects uygulayın ve aşağıdaki değerleri uygulayın.
Görüntü aşağıdaki gibi olmalıdır.
Daha sonra Eliptical Marquee tool u seçerek görüntümüzün ortasına seçili bir yuvarlar çiziyoruz
Select + Inverse kombinasyonunu kullanıp görüntümüzün etrafını siyaha boyuyoruz.
Tekrar Select + Inverse kombinasyonu ile görüntümüzün etrafını bırakıyoruz ve sadece gezegenimiz tutulu hale geliyor.
Son olarak Filter + Distort + Shperize uyguluyoruz.
Amount = 100
Mode = Normal
Gezegenimizin son hali.
10 cm x 10 cm beyaz arka planlı bir sayfa acın. Mode RGB Resolution 300
D ye basıp renkleri sıfırlayın.
Filter + Render + Coulds uygulayın. Bir kere uygulanması yeterlidir.
Görüntü aşağıdaki gibi olmalıdır.
Ctrl Basılı iken görüntünün bulunduğu Layer a bir kız tıklayın. Seçili hale getirin.
Layer kilitli ise iki kere tıklayıp kilidini acabilirsiniz.
Görüntümüz Seçili iken Channels menüsüne tıklayın.
Bu menüdeyken sağ en alt secenetlerden Save Selection As Channel seceneğine bir kez tıklayın. Bu yeni bir kanal oluşturmanızı sağlıyıcaktır.
Oluşturduğunuz alpha1 kanalının üzerine bir kere tıklayın ve Filter + Render + Difference Coults uygulayın 2 kere uygulanması yeterli.
Görüntü aşağıdaki gibi olmalıdır.
Channels Menüsünden tekrar layer menüsüne geçin ve görüntünüzün olduğu layer a tıklayın.
Seçililiğini bırakın Ctrl + D .
Filter + Render + Lighting Effects uygulayın ve aşağıdaki değerleri uygulayın.
Görüntü aşağıdaki gibi olmalıdır.
Daha sonra Eliptical Marquee tool u seçerek görüntümüzün ortasına seçili bir yuvarlar çiziyoruz
Select + Inverse kombinasyonunu kullanıp görüntümüzün etrafını siyaha boyuyoruz.
Tekrar Select + Inverse kombinasyonu ile görüntümüzün etrafını bırakıyoruz ve sadece gezegenimiz tutulu hale geliyor.
Son olarak Filter + Distort + Shperize uyguluyoruz.
Amount = 100
Mode = Normal
Gezegenimizin son hali.
Kolay Gelsin
Alıntıdır...