Bir kaç yöntemden bir ikisini ben yazayım.
x4 için;
1- "complex star" aracını (poligon ve yıldızın hemen altında) tıkla.
Şeklinde ne kadar çıkıntı varsa aynısını çizdiğin yıldızın köşegenlerine de uygula (number of points...) .
Yıldızın iç boşluğuna içeri doğru çek ki köşeler keskin olsun. ( Amma karışık oldu aslında buraya görsel anlatım daha iyi olur ama ben ekleyemiyorum)
2- Daha basit olarak da şöyle yapabilirsin. Bir üçgen çiz, şeklindeki gibi üst açısı dar olsun.
Bir yuvarlak çiz ve orta noktasını belirle.
Üçgeninin orta noktasını yuvarlağın orta noktasına hizala.
Transformation'dan rotate bölümüne gel. Açıyı ayarla ve çoğaltmaya başla.
En sonunda da tüm üçgenleri ve yuvarlağını seç "weld" yap. Ya da üşgenleri grupla, önce yuvarlağı sonra üçgen grubunu seç "trim" yap.
Anlatabilmişimdir inşallah...