merhaba arkadaşlar. çok basit bir kod ile geri sayan bir fla yaptım. fakat bu flash çalıştırınca kafasına göre saniyelerde takılma yapıyor. yani atıyorum 10. saniyede bekliyor 2 saniye kadar, sonra 43. saniyede bekliyor ve her çalıştırmamda farklı zamanlarda bunu yapıyor. tabi böyle olunca doğal olarak 20 saniye kadar fark oluyor gerçek süreyle. bununla ilgili ne yapabilirim?
kodlar:
import flash.utils.Timer;
import flash.events.TimerEvent;
import flash.events.MouseEvent;
import flash.media.Sound;
sureee.visible = false;
var sure:uint = 60;// sn
var sayac:uint=sure;
zaman.text = String(sure);
var gongsesi:Gong=new Gong();
var tiksesi:Tiktak=new Tiktak();
var bitissesi:Bitim=new Bitim();
var channel:SoundChannel;
baslat_mc.addEventListener(MouseEvent.CLICK, baslat_tikla);
function baslat_tikla(e:MouseEvent):void
{
if (!timer.running)
{
zaman.text = String(sure);
channel = gongsesi.play();
timer.start();
}
}
var timer:Timer = new Timer(1000,sure);
timer.addEventListener(TimerEvent.TIMER, tick);
timer.addEventListener(TimerEvent.TIMER_COMPLETE,surebitti);
function tick(e:TimerEvent):void
{
sayac--;
zaman.text = String(sayac);
}
function surebitti(e:TimerEvent):void
{
channel.stop();
channel = bitissesi.play();
sayac=sure;
timer.stop();
timer.reset();
zaman.visible = false;
sureee.visible = true;
}
kodlar:
import flash.utils.Timer;
import flash.events.TimerEvent;
import flash.events.MouseEvent;
import flash.media.Sound;
sureee.visible = false;
var sure:uint = 60;// sn
var sayac:uint=sure;
zaman.text = String(sure);
var gongsesi:Gong=new Gong();
var tiksesi:Tiktak=new Tiktak();
var bitissesi:Bitim=new Bitim();
var channel:SoundChannel;
baslat_mc.addEventListener(MouseEvent.CLICK, baslat_tikla);
function baslat_tikla(e:MouseEvent):void
{
if (!timer.running)
{
zaman.text = String(sure);
channel = gongsesi.play();
timer.start();
}
}
var timer:Timer = new Timer(1000,sure);
timer.addEventListener(TimerEvent.TIMER, tick);
timer.addEventListener(TimerEvent.TIMER_COMPLETE,surebitti);
function tick(e:TimerEvent):void
{
sayac--;
zaman.text = String(sayac);
}
function surebitti(e:TimerEvent):void
{
channel.stop();
channel = bitissesi.play();
sayac=sure;
timer.stop();
timer.reset();
zaman.visible = false;
sureee.visible = true;
}