Furkan EKMEN
♾️Grafik Gurusu♾️
- Katılım
- 26 May 2010
- Mesajlar
- 1,975
- Tepkime puanı
- 40
Yıllarca oynadığımız ve her kalede prensesi aradığımız ailemizin tesisatçısı olan Super Mario Bros'un ilk başta nasıl düşünüldüğünü görünce oldukça şaşıracaksınız. Bildiğimiz Super Mario'da "A" tuşu zıplama, "B" tuşu ise koşma ya da ateş topları fırlatmaydı.
Ancak Super Mario Bros'un Wii için çıkartılan özel bir sürümdeki kitapçık, oyunun aslında ilk planlanırken nasıl düşünüldüğünü ortaya koyuyor. Oyunun kontrollerinin yazdığı kitapçıkta, yön tuşları aynıyken, "B" tuşu hızlanmasını ya da koşmasını sağlarken, bir roketi olduğunda Mario'nun ileri doğru sürüklenmesini sağlıyor. "A" tuşu ise saldırı olarak düşünülmüş; bir tüfeği ya da ışın tabancası olduğunda bu tuşla onları ateşleyebiliyorsunuz. Eğer silahınız yoksa da Mario bu tuşla tekme atıyor.
Belki de bizim oynadığımız daha masum Super Mario Bros. yerine elinde tüfek ve ışın tabancası olan Mario piyasaya sürülseydi bu kadar tutulmayacaktı, ne dersiniz?
Ancak Super Mario Bros'un Wii için çıkartılan özel bir sürümdeki kitapçık, oyunun aslında ilk planlanırken nasıl düşünüldüğünü ortaya koyuyor. Oyunun kontrollerinin yazdığı kitapçıkta, yön tuşları aynıyken, "B" tuşu hızlanmasını ya da koşmasını sağlarken, bir roketi olduğunda Mario'nun ileri doğru sürüklenmesini sağlıyor. "A" tuşu ise saldırı olarak düşünülmüş; bir tüfeği ya da ışın tabancası olduğunda bu tuşla onları ateşleyebiliyorsunuz. Eğer silahınız yoksa da Mario bu tuşla tekme atıyor.
Belki de bizim oynadığımız daha masum Super Mario Bros. yerine elinde tüfek ve ışın tabancası olan Mario piyasaya sürülseydi bu kadar tutulmayacaktı, ne dersiniz?