hocam sahne mouse olayını "Event.ENTER_FRAME" ile dinleyen bir bir olayın olacak yani fonksiyonun, bu fonksiyon içerisinde sahnende hareket etmesini istediğin objeni(MovieClip, Sprite gibi) mesela rootMc diye bir MovieClip'in olsun içerisinde frameler yada imaj gibi senin uzun değin ölçüde bir MovieClip. Bu arada Sahneyi hareketlendirememzsin ancak sahnedeki objeler sahne uzunluğundan büyük ise bu hareket gerçekleşir.
Dönelim fonksiyona "
var sabit : Number = stage.stageWidth / 2;
function mouseTakip(e:Event):void {
var hareket : Number = sabit - mou***;
if(hareket > sabit) {
rootMc.x -= hareket;
} else if(hareket < sabit) {
rootMc.x += hareket
}
}"
tabi dostum unutmaman gereken rootMc'nin x koordinatının sahne dışında kalmaması içinde bir koşul yazmalısın if() gibi