Neler yeni

Yeni mesajlar Yeni konular En çok mesaj En çok tepki En çok görüntülenen

Bekleme Odası Render

bltvsky

🏅Acemi Tasarımcı🏅
Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
67
Tepkime puanı
1
Web sitesi
www.umutbabilon.com
vray'e alışan maxin scanline render ını unutur ( benim gibi ) ...oysaki default scanline renderer da kendimizi geliştirmemiz lazım dı .. sabırsızlık işte :smile:

bir kaç örnek daha verecem..

duvarın kaplamasında yansıma varmı? eğer varsa glossines degerini düşür..ışık olarak omni ekledin farzedelim .. shadow parameters,shadow map parameters leri ayarlarıyla oyna..ışık patlaması bir çok max kullanıcılarını ( ben dahil ) sinirini bozmuştur...dediğim gibi ışık ayarları ve kaplama yaptıgın materyaller ile oynamalar yap ve test render al .. ve kesinlikle gün ışığından faydalan !!

kolay gelsin :)

Aynen öyle, vray e geçmeden standarttaki sorunları halletmem lazım diye düşünüyorum; ben de aceleyle 6-7 ay kadar önce vray'i edinmiştim.

Bitirme projemden beri yani yaklaşık bir yıldır yaptığım ilk adam gibi iş buydu diyebilirim uzun zamandır max'i kullanmamıştım zorda kaldıkça arayıp buluyorum şimdi şu neydi bu neydi diye. İlk eklediğim o felaket render'lar far - end ayarları falan yitik haldeydi şimdi onları hallettim - tabi hala olmadı. Bi sorun görmedikçe ne bildiğimi hatırlayamıyorum yani =)

Kaplamada yansıma yoktu, camsılık parlaklık en düşüktür.

Dördü de omni zaten ışığın. Ama dediğiniz gibi ışık kaynakları kesin değişiyor.
 

bobmarley1910

⭐Deneyimli Tasarımcı⭐
Katılım
4 Haz 2008
Mesajlar
242
Tepkime puanı
4
odason.jpg


d1a998be.bmp


scanline renderer ile almış olduğum render.. kaplama ve render ayarlarıyla pek oynama yapmadım..

bir target direct birde omni ekleyip aydınlatmayı denedim .. dikkat edersen ışık patlaması yok ..

target directe gölge verdim karanlık seni yanıltmasın ..
 

bltvsky

🏅Acemi Tasarımcı🏅
Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
67
Tepkime puanı
1
Web sitesi
www.umutbabilon.com
odason.jpg


d1a998be.bmp


scanline renderer ile almış olduğum render.. kaplama ve render ayarlarıyla pek oynama yapmadım..

bir target direct birde omni ekleyip aydınlatmayı denedim .. dikkat edersen ışık patlaması yok ..

target directe gölge verdim karanlık seni yanıltmasın ..


Teşekkürler=) Yeni render'ları eklerim o zaman bir ara...
 
Üst