Arkadaşlar
Ben 3d max'i kurcalamaya yeni başladım. Öğrenmek için internet çok kaynak olmasına rağmen bir çalışmanın ortasında aklıma takılan ufak tefek soruların cevabını bulmam çok zor. Lafın kısası diyeyim hemen sorularıma geçeyim. Yardım eden de sağolsun etmeyen de.
sorum şu:
(A) ve (B) deki gibi seçili kenar ve kenarları bombeli şekilde (C) eğebilmek için hangi modifier'ı (komutu) kullanabiliriz. Şekil C'deki bombeyi tek tek vertex ekleyerek yaptım. Başka kolay bir yolu yok mudur?
"Use NURMS Subdivision" seçeneğini seçtiğimde (D) tüm obje yuvarlak hatlara geçiyor. Ama ben sadece seçili kenarlarda kullanmak istiyorum.(?)
Bir sorum da şu. Aynı düzlem üzerinde bulunan iki edge(kenar) nasıl birleştirilip tek hale getirilir?
Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler
Ben 3d max'i kurcalamaya yeni başladım. Öğrenmek için internet çok kaynak olmasına rağmen bir çalışmanın ortasında aklıma takılan ufak tefek soruların cevabını bulmam çok zor. Lafın kısası diyeyim hemen sorularıma geçeyim. Yardım eden de sağolsun etmeyen de.
sorum şu:
(A) ve (B) deki gibi seçili kenar ve kenarları bombeli şekilde (C) eğebilmek için hangi modifier'ı (komutu) kullanabiliriz. Şekil C'deki bombeyi tek tek vertex ekleyerek yaptım. Başka kolay bir yolu yok mudur?
"Use NURMS Subdivision" seçeneğini seçtiğimde (D) tüm obje yuvarlak hatlara geçiyor. Ama ben sadece seçili kenarlarda kullanmak istiyorum.(?)
Bir sorum da şu. Aynı düzlem üzerinde bulunan iki edge(kenar) nasıl birleştirilip tek hale getirilir?
Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler