Neler yeni

Yeni mesajlar Yeni konular En çok mesaj En çok tepki En çok görüntülenen

kafa model çalışmam2

sakızlı

⭐Deneyimli Tasarımcı⭐
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
145
Tepkime puanı
2
iyi veya kötü(terbiye sınırları içinde) yorumlar için şimdiden herkese teşkkürler.
1kz.jpg
 

Benzer konular

Mustafa KÜÇÜK

♾️Grafik Gurusu♾️
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
1,270
Tepkime puanı
45
Yaş
42
Web sitesi
www.mustafakucuk.org
Hangi program, render motoru kullandığınız ışıklar vs bilgi verirseniz daha sağlıklı bir yorumlar yapılabilir.
Modelleme gayet başarılı, kaplamalarda güzel, yüzdeki ışık patlaması sorununu çözersen yeterince tatmin edici bir çalışma olacağını düşünüyorum.
 

sakızlı

⭐Deneyimli Tasarımcı⭐
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
145
Tepkime puanı
2
Hangi program, render motoru kullandığınız ışıklar vs bilgi verirseniz daha sağlıklı bir yorumlar yapılabilir.
Modelleme gayet başarılı, kaplamalarda güzel, yüzdeki ışık patlaması sorununu çözersen yeterince tatmin edici bir çalışma olacağını düşünüyorum.

modellemeyi max ta yaptım.render motoru olarak ta mental ray kullandım.iki adet target light kullandım.önden sıcak bir renk yandan mavi bir renk kullandım.yalnız bu render çalışmasında farklı bir gamma ayarı kullanmıştım.2.2 kullandım.bu yüzden biraz farklı bir çıktı oluştu.default gamma değerinde çıktı denemedim. ama muhtemelen o şekilde alırsam düzelecektir diye umuyorum.ilgilendiğin için çok teşekkür ederim , ....ha sonradan gördüm hemşeriymişiz üstelik...slmlar........
 

sakızlı

⭐Deneyimli Tasarımcı⭐
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
145
Tepkime puanı
2
aynı render ile default gamma kullanarak bir çıktı daha aldım.epeyce fark etti.slmlarr...

angelpd.jpg
 

graf_ipek

⭐Deneyimli Tasarımcı⭐
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
139
Tepkime puanı
11
Burun yüze orantısız.Daha öncede bir çalışmanızı görmüştüm anatomik hataları zamanla düzeltirsiniz başarılar...
 

sakızlı

⭐Deneyimli Tasarımcı⭐
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
145
Tepkime puanı
2
Burun yüze orantısız.Daha öncede bir çalışmanızı görmüştüm anatomik hataları zamanla düzeltirsiniz başarılar...

teşekkür ederim.burnu modelin de biraz büyüktü.birde bu perspektiften render edilince az daha büyük görünüyor. temennin için de sağol.amacımız her adımda biraz daha yol katetmek.slmlar....
 

ismilby

🏅Acemi Tasarımcı🏅
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
76
Tepkime puanı
0
güzel görünüyor calısmanız tabi morph uygulayınca nasıl olur bilmiyoruz topolojık yapıyı gormedıgımız için birde hangi modelleme biçimini kullandıgını belirtirsen bizleride bilgilendirmiş olursun line lamı modellıyon , storyboard kullanıyonmu gibi ...
Ellerine Sağlık
 

child_play

♾️Grafik Gurusu♾️
Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
1,452
Tepkime puanı
73
Emeğinize sağlık. :) Başarılar.
 

sakızlı

⭐Deneyimli Tasarımcı⭐
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
145
Tepkime puanı
2
Emeğinize sağlık. :) Başarılar.

güzel görünüyor calısmanız tabi morph uygulayınca nasıl olur bilmiyoruz topolojık yapıyı gormedıgımız için birde hangi modelleme biçimini kullandıgını belirtirsen bizleride bilgilendirmiş olursun line lamı modellıyon , storyboard kullanıyonmu gibi ...
Ellerine Sağlık

yoruma layık gördüğünüz için teşekküer ederim.öncelikle çalışmaya morph uygulamak amacıyla başlamadım.ama şunu söyleybilirim ki morph uygulamasında ortaya çıkacak olan 3 lü 5 li poligon deformasyonları olmayacaktır.çünkü bu tip poligon modellerken hiç kullanmadım.çalışmayı tek kare olarak modelledim.modelleme yöntemim farklı oluyor.bazen bir kutudan yola çıkıp ana hatları oluşturduktan sonra detaylandırma yapıyorum.bazen de plane ile başlayıp orta dereceli detaylarla birlikte modelliyor daha sonra daha hassas detaylar varsa onları yapmaya çalışıyorum.editablepoly çalışıyorum.line ile başka model tipleri çiziyorum ama organik hiç denemedim açıkcası....bunları söylerken bilirmiş edası ile söylediğimi düşnmeyin.gayet mütevazi bir şekilde sorduğunuz için söylüyorum.çok şey yapmış gibi ahkam kesiyor diye düşünenler olabilir.ben sadece bu işi öğrenme aşamasında olan bir kişiyim.aşağıda çalışmanın uvw kaplama resmini koydum. tekrar slmlar...
rew.jpg
 

sakızlı

⭐Deneyimli Tasarımcı⭐
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
145
Tepkime puanı
2
teşekkür ederim mustafa.render biraz da bilgisayar ile alakalı.komik olacak ama 512 ram kullanıyorum hala.haliyle iyi yüksek kalitede bir render almak insanın sabrını ciddi derecede zorluyor.inşaallah değiştireceğim.fotoshop kullanıpta compost etmek te beni tatmin etmiyor.zaten fotoshop ta da çok iyi değilim.ancak 3d yi kullanabilmek için fotoshopa da hakim olunması gerektiğinin farkındayım.o da olur inşallah.aşağıdaki resim fotoshopta düzenlenmiştir.fotoshopta ne kadar acemi olduğum herhalde anlaşılıyor. hep beraber iyiye gitmek dileğiyle...
1feraye.jpg
 
Son düzenleme:

graffi3D

♾️Grafik Gurusu♾️
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
1,626
Tepkime puanı
69
Sonuncusunu daha çok beğendim, tebrikler emeğinize sağlık :)
 

sakızlı

⭐Deneyimli Tasarımcı⭐
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
145
Tepkime puanı
2
teşekkür ederim graffi3d slmlar.
 
Üst